Napaka
  • XML Parsing Error at 1:285. Error 9: Invalid character

Vsi drugi

natisni PDF

Share

Srebrni medved za najboljo igralko (Birgit Minichmayr) in velika nagrada irije za reijo na berlinskem filmskem festivalu 2009. Crossing Europe 2009. LIFFe 2009.

zgodba

Videti je, da mlada ljubezen ne pozna meja: na povrju sta Gitti in Chris zanesena v popolni zaljubljeni blaenosti, spleteni na po?itnikem pobegu po Sardiniji, v resni?nem svetu pa delujeta kakor povsem nasprotna si pola neke oble. Na videz nepomemben dogodek sre?anje s starejim parom razburka njun odnos. Soo?enje z drugim parom pripelje do odlo?ilnega preobrata v njuni igrivi razposajenosti, drobnih skrivnih ritualih in malce neumnih navadah. Ne le da stareji par deluje uspeneji, pod moderno fasado jima uspeva tudi skrivati konvencionalno delitev spolnih vlog. Po njunem vzoru za?enja tudi Chris nositi hla?e v njunem odnosu, Gitti pa za?ne popu?ati in prevzemati bolj tradicionalno ensko vlogo. Kar je na za?etku zastavljeno kot igriv eksperiment, se kaj hitro spreobrne v Gittijin tihi boj za lastno osebnost in voljo.

Intimen portret mladega para razgrinja subtilno komi?no, na trenutke tudi kruto podrobno tudijo nasprotujo?ih si elja zaljubljencev v iskanju lastne identitete.

 



iz prve roke

elela sem posneti film o zapleteni, a edinstveni bitnosti, ki jo predstavljata ?loveka v razmerju. Glavni lik filma je par, veliko bolj kot posameznik.

Maren Ade, reiserka in scenaristka

portret reiserke

Maren Ade se rodi leta 1976 v Karlsruheju. Med leti 1998 in 2004 tudira filmsko produkcijo in reijo na visoki filmski oli v Mnchnu. Leta 2000 zreira svoj prvi kratki film, leta 2003 svoj prvi celove?erni igrani film Der Wald vor lauter Bumen, ki ji nemudoma prinese kopico mednarodnih priznanj in jo najavi kot prepoznaven glas mladega nemkega filma, skupaj z avtoricami, kakrna je Valeska Grisebach. Vsi drugi je njen drugi celove?erec.

kritike

To raziskovanje intimnosti in njenih nelagodij v spomin prikli?e najve?je evropske epe na temo ljubezenskih razmerij, kakrni so Rivettova Nora ljubezen, Bergmanovi Prizori iz zakonskega ivljenja in Mama in kurba Jeana Eustacha. Vendar je film Maren Ade namenoma tiji. Ade operira z izjemnim ob?utkom za preproste geste vsakdanjega ivljenja. Turbulenca filmske zgodbe se tako zaklju?i s prizorom, ki na nek na?in povzema celoten film: Chris moleduje Gitti, naj ga pogleda.

J. Hoberman, The Village Voice

Za junaka tega filma pekel niso vsi drugi, pekel sta drug drugemu ona sama.

Sheila Seacroft, Jigsaw Lounge

Film Maren Ade se ponaa z intenzivno afiniteto do avtenti?nih, naturalisti?nih trenutkov razpada neke ljubezenske zveze, ki je kilometre nad vsemi drugimi sodobnimi filmi na isto tematiko. Vsi drugi je anti-Antikrist. Ne gre zgolj za film, ki naj v trenutku obvelja za eno najve?jih mojstrovin v anru filmov o propadu ljubezenske zveze, temve? tudi za silovit poklon celotnim epoham odli?nih filmov. Igrivost filma in njegove erupcije regresivne otro?josti spominjajo na lahtne hollywoodske screwball komedije 30ih let. Ob?utek za nelagodne tiine, kombiniran s kamero Bernharda Kellerja, evocira vzduje odtujenosti, kaknega poznamo iz velikih modernisti?nih evropskih ljubezenskih zgodb: filmov, kakrni so Potovanje v Italijo, Avantura ali Prezir. Naposled lahko film razumemo tudi kot spogledovanje s Cassavetesom in njegovo ekspresivnostjo.

OBJAVLJEN JE PRVI NAPOVEDNIK FILMSKEGA SPEKTAKLA NEVERJETNI SPIDER-MAN 2!

DF-87424_r

PRIDRUI SE NAM


   

Naa spletna stran uporablja pikotke, ki sluijo boljemu delovanju spletne strani ter omogo?ajo deljenje vsebin na druabnih omrejih in merjenje obiska strani. V kolikor se s tem ne strinjate, stran morda ne bo delovala tako kot bi eleli. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglaate z uporabo pikotkov. Kaj so piškotki? preberite tukaj.

Za nadaljevanje uporabe spletne strani kliknite - Strinjam se -.

EU Cookie